2015. december 19., szombat

Epílógus [ Èvadzáró ]

Nem voltak csillagok. Egyetlen egy sem. Az eget fekete felhők fedték amiből pár órája sűrűn hullott a fehér hó. Volt egy elérhetetlen álmom. A csillagok és a hó. Ha kívánhattam volna ez lett volna az. Hogy egyszerre láthassam volna mindkettőt. De az élet nem kívánságokra alapszik. Soha nem is azon alapult.
Most biztos azon morfondíroztok, hogy egy kívánságot pár csillagra pazarolnék, miközben más barátokra, új dolgokra, szerelemre használná fel. De nem ezekre kell. Ezeket mi kell megoldjuk és nem másra bízni a feladatot.
A szobába síri csend volt, csak az óra ketyegését lehetett hallani. Ellenben, int az utcán folyt az élet. Az emberek nyüzsögket, forogtak. Mindenki a maga kisebb, nagyobb társaságával ment a főtér felé, hogy együtt ünnepelhessék az új évet. Lizáék is nemrég mentek el, de csak úgy, hogy kirugdostam őket az ajtón. Nagyon magára vette a lábtörésemet és közölte, hogy szilveszterkor nem fog egyedül a szobámban hagyni. Én meg közöltem vele, hogy még mindig a szüleimmel lakok és nem fogom hagyni, hogy ilyen unalmasan teljen neki az ünnep. Erre nagy nehezen beadta a derekét de elmélete szerint pontban reggel hétkor itt van náluk. Hát okééé. A tettemmel nem akartam különcködni csak nem vagyok az a típus akinek bármekkora baja is van, felfokozza háromszor akkorára.
Hirtelen a kinti zaj is megszűnt, vissza számoltak : 5, 4, 3, 2, 1.

Pár perc és a sötét égboltot megvilágította a tűzijáték megannyi szikrája.
Az egész szilveszteri cerecoré egy nagy baromság. Kívánságok, fogadalmak. Igazából az emberek csak egy új lehetőséget akarnak maguknak adni és ezt dátumhoz kötik.
Én már rég megkaptam az új lehetőséget. Nem szilveszterkor, nem szülinapkor, semmi dátumhoz kötött. A költözésünk volt az. Csak sajnos nem igen vettem észre az apró jeleket, mint például a barátaimat. De nem. Nem hagyom magam. Élni fogok a lehetőséggel minden egyes nap.


Éééés... Enyi. :) 
Elérkeztünk ehhez a pillanathoz. Az évadot itt lezárom. Remélhetőleg mindenkinek tetszett, nem kaptak sok hibát benne és kibírták a sok késést is :) Ezzel az évaddal egy betekintést szántam a történetben, amit már csak jövőre hozok. Szeretnék előre megírni részeket, hogy majd ne legyen olyan nagy késések és szeretnék foglalkozni a másik két blogommal is, ezért döntöttem úgy, hogy a szünet végétől lesznek majd a második évad részei. 
Meg szeretném köszönni az olvasóimnak a feliratkozást, az olvasást. Ha elszeretnétek mondani a véleményeteket kérlek tegyétek meg :9 vagy ha esetleg kérésetek van az is nyugodtan. 
Valószínűleg lesznek még off-bejegyzések, de most elbúcsúzom tőletek. 
Mindenkinek kellemes ünnepek és szünetet :9 Gondoljatok sokat Maddre és a barátaira :D

Ezerszer puszil titeket : Maddy ^-^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése